En heldig vinder

er fundet :O)

Først en kæmpe tak til alle jer der har deltaget, I er bare super -1000 tak for det! Følg med her på bloggen, der lukkes op for en ny Give Away allerede i starten af næste uge!

Nu til dig som er den heldige vinder af den nuttede lille By Nord pude med med print af det skønneste lille pindsvin, jeg er sikker på han får det fantastisk i din stol....

Katrine Guldbæk, din heldige vinder - du har modtaget en mail :O)

Vores fælles ven kommer fra Bornholm - fra butikken DANISH ONLY - 1000 tak til jer! Kig forbi den lækre webshop og bliv fristet - det er nemlig slet ikke svært ;O)

/Louise E.


3 kommentarer:

  1. Åh altså, det er anden gang idag jeg misser en lækker giveaway:-/ jeg bliver nødt til at tage mig sammen og komme mere på blogrundfart;-) men det er nu også dejligt at kunne bladre din blog igennem og se en masse nye lækker ting!!
    //Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, jeg følger også din hyggelige blog :O)
      - God dag til dig!

      KH
      Louise

      Slet
  2. Og selvfølgelig et stort tillykke til vinderen:-)

    SvarSlet

Tak på forhånd.
♥ Louise E.