Indretning af entré

Entréen er det første rum dine gæster ser når de besøger dig.

Rummet skal derfor ikke bare være praktisk, men også rydeligt, pænt og indretningsmæssigt i tråd med resten af boligen. Hvis du altså spørger mig :O)

Nogle er til den minimalistiske stil, mens andre er mere til den personlige - med arvestykker og andet der fortæller deres historie. Man kan også kombinere forskellige stilarter. Vigtigst af alt er det, at du finder frem til den entré, du finder mest imødekommende og hyggelig.

Entréer er jo forskellige i størrelsen, og det kan helt naturligt sætte nogle begrænsninger. Jeg har selv en lille sag, men det har hjulpet (optisk) at indrette med spejle. Desuden er det en god ide, også at benytte vægarealet frem for gulvarealet alene.

Jeg har fundet lidt inspiration frem, måske du kan finde noget der kan bruges i din entré?
/Louise

 



1/2/3/4/5

2 kommentarer:

  1. Hej Louise,

    Billedet med det sorte spejl, hvor der står et sort "konsol" bord under, hvor er det fra?

    MVH Charlotte:-)

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte

    Beklager mit sene svar - Jeg ved det desværre ikke.
    Men prøv at tjek dette ud: https://firstfloorcph.dk/vare/raat-konsolbord/
    Det minder lidt om det. Og ellers søg på smalt sort konsol bord, så kommer der en del frem.
    God aften.
    Kh. Louise :-)

    SvarSlet

Tak på forhånd.
♥ Louise E.